Callback widget to narzędzie, które automatycznie umieszcza na stronie sklepu widget, za pomocą którego klienci będą mogli zostawić swój numer aby zamówić rozmowę.
Po wpisaniu i wysłaniu numeru, w Shoper Connect utworzy się nowe zgłoszenie oraz przyjdzie powiadomienie w aplikacji mobilnej.
Więcej na temat zgłoszeń dowiesz się w tym artykule:
Zgłoszenia
Informacje o zakładce zgłoszenia
Aby wejść w ustawienia dotyczące Callback widget, kliknij w zakładkę “Callback widget” po lewej stronie w panelu Shoper Connect. Zobaczysz tam dwie zakładki: "Listy projektów" i "Instalacja"
Zobaczysz szczegółowe ustawienia, które pomogą Ci w szybki i prosty sposób skonfigurować widget na stronę swojego sklepu.
W zakładce "Instalacja" znajduje się kod który należy dodać do każdej strony na której ma być wyświetlany Callback widget.
Następnie w zakładce "Listy projektów" należy utworzyć projekt dla każdej strony na której zainstalowano Callback widget. Po utworzeniu projektu zobaczysz szczegółowe ustawienia, które pomogą Ci w szybki i prosty sposób włączyć funkcję na stronie sklepu.
Ustawienia główne składają się z adresu witryny internetowej, na której będzie wyświetlany widget. Warunków wyświetlania oraz godzin, w których narzędzie będzie widoczne dla Twoich klientów.
Dla urządzeń mobilnych można włączyć SMS Chat, jeśli klienci przeglądają sklep na telefonie pojawi się dodatkowa opcja z możliwością wysłania SMSa.
Wszystkie ustawienia należy potwierdzić niebieskim przyciskiem “Zapisz”.
W Personalizacji, możemy zmienić m.in. kolor Callback widgetu, wybrać typ widgetu, dokładną pozycję oraz zmienić tekst, który jest na nim wyświetlony.