W karcie zgłoszenia znajdują się zgłoszenia utworzone przez operatorów oraz zgłoszenia utworzone automatycznie przez Callback widget. Widoczne są zgłoszenia ze statusem “otwarte”. Klikając w suwak “Pokaż wszystkie” pojawią się też zgłoszenia ze statusem “zamknięte”
Tworzenie nowego zgłoszenia
Nowe zgłoszenie można utworzyć na kilka sposobów:
w karcie zgłoszenia klikając w “Nowe zgłoszenie”
z poziomu ostatnich połączeń, w szczegółach połączenia
w aplikacji mobilnej, po wykonanym połączeniu
Przy tworzeniu zgłoszenia trzeba dodać tytuł zgłoszenia, numer telefonu klienta ze sklepu, opis oraz operatora do którego zgłoszenie zostanie przypisane. Można też wybrać opcję “Nie przypisuj operatora”
Po utworzeniu zgłoszenia będzie ono widoczne na liście zgłoszeń i status otwarty. Klikając w ikonę “i” z prawej strony możesz otworzyć zgłoszenie.
W szczegółach zgłoszenia po lewej stronie znajdują się dane klienta; status zamówienia, który może być otwarty lub zamknięty; operator do którego zgłoszenie jest przypisane; opis zgłoszenia. Po prawej stronie zobaczysz historię zdarzeń czyli datę utworzenia, zmiany statusu i zmiany przypisanego operatora oraz komentarze dodane przez operatorów.
Zgłoszenia Callback widget
Są to zgłoszenia stworzone automatycznie w momencie kiedy klient wyśle swój numer poprzez callback widget. Przy tworzeniu takiego zgłoszenia przyjdzie też powiadomienie na aplikację mobilną.
Więcej na temat funkcji Callback widget przeczytasz tutaj:
Callback widget
Dowiedz się, jak skonfigurować i wykorzystać Callback widget w Twoim sklepie Shoper Connect. Poznaj proces instalacji oraz możliwości dodawania widgetu do wielu sklepów, który pozwoli Twoim klientom na łatwe pozostawienie prośby o kontakt poprzez podanie swojego numeru telefonu.