Po zalogowaniu się do aplikacji mobilnej Shoper Connect, listę zaimportowanych kontaktów znajdziesz w zakładce Kontakty.
Osobna sekcja “Kontakty z telefonu” będzie zawierała listę numerów bezpośrednio z Twojego smartfona. Te kontakty są jedynie przechowywane lokalnie na telefonie i nie zostaną pobrane.
Kontakty z zakładki 'Kontakty ze sklepu' są danymi klientów, otrzymanych w ramach synchronizacji danych ze sklepem internetowym.

Po wybraniu kontaktu, który Cię interesuje, uzyskasz dostęp do jego indywidualnego menu. Oprócz szczegółów kontaktu znajdziesz tam również historię ostatnich połączeń. Wybranie ikony “i” obok danego połączenia przekieruje cię do jego nagrania.
W przypadku kiedy otrzymujesz połączenie przychodzące od jednego z wcześniej zapisanych kontaktów lub od klienta, który złożył zamówienie w sklepie bez rejestracji, jego detale zostaną wyświetlone przy ekranie odbioru. Dodatkowo wyświetlona zostanie informacja o tym, że połączenie przychodzi z sieci Shoper Connect. Na ekranie połączenia przychodzącego będzie również informacja o ostatnim zamówieniu klienta, jego statusie i daty ostatniej aktualizacji statusu.
