Nie mogę wykonywać połączeń wychodzących, dlaczego?
W takiej sytuacji istnieje możliwość, że skończyły się środki na połączenia - można to sprawdzić w zakładce “Moje konto”. W innym wypadku należy dopytać o szczegóły zespół wsparcia Shoper Connect.
Ile osób na raz może zadzwonić na mój numer?
Shoper Connect oferuje kolejkę dla połączeń przychodzących, co sprawia, że nawet gdy wszyscy operatorzy są zajęci rozmową, klienci mogą pozostać na linii by poczekać na obsługę.
Co się stanie, jeśli klient zadzwoni do mnie poza godzinami mojej pracy?
Reakcję dla infolinii w przypadku kiedy wszyscy operatorzy są wylogowani można zdefiniować w ustawieniach danego numeru. By uzyskać dostęp do dodatkowych opcji należy kliknąć na podświetlony na niebiesko pole wybranej przez siebie polityki połączeń.
Więcej o tym dowiesz się w artykule poniżej:
Numery telefonu
Jakie ustawienia znajdziemy w zakładce numery telefonu?