Znajdziesz tutaj możliwość dodawania kontaktów, poprzez wysłane SMS-em przez klienta słowo kluczowe. Ta opcja pozwoli Ci poszerzyć swoją bazę kontaktów.

Wystarczy, że na swojej stronie umieścisz komunikat o przykładowej treści: 'Wyślij SMS o treści NEW na numer XXX XXX XXX, a zapiszesz się do naszego newslettera. Otrzymasz w odpowiedzi jednorazowy kod 10% na Twoje pierwsze zakupy'
Następnie po wysłaniu przez klienta np. kodu NEW, otrzyma on automatycznie generowanego SMS' a z taką treścią, którą wprowadzisz.
Taki newsletter na stronie, pozwoli Ci generować nowych, potencjalnie zainteresowanych klientów Twoimi produktami. Dzięki temu będziesz w stanie wysyłać do tej grupy dowolne marketingowe kampanie SMS oraz generować większą liczbę zamówień w sklepie.
Newsletter SMS, może także służyć jako kolejny kanał kontaktu z Twoim sklepem, gdzie użytkownik może wyrazić chęć kontaktu z Tobą.
"Wyślij SMSa o treści "Kontakt", a skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej" - gdzie "Kontakt", to będzie słowo klucz.

Jeżeli klient wyśle SMS na numer powiązany z Twoim kontem o treści, którą wcześniej zdefiniujesz (jako słowo kluczowe), to automatycznie utworzy się kontakt z danym tagiem. Jeśli kontakt już wcześniej istniał, to do kontaktu dopisze się tag.
W odpowiedzi na słowo kluczowe, przesłane przez klienta, zostanie wysłana wiadomość wcześniej wygenerowana przez Ciebie- "Wiadomość potwierdzająca"
Opłata za automatycznie wygenerowaną 'wiadomość potwierdzającą', jest taka sama jak w przypadku 'zwykłego' wychodzącego SMS' a w Shoper Connect. Czyli 20 gr netto w cenie regularnej, bądź niższej w zależności od aktywnego pakietu, który posiadasz. Więcej o pakietach (doładowaniach miesięcznych) przeczytasz tutaj.
Przechodzimy do opcji tag. Numer po przydzieleniu do odpowiedniego tagu będzie otrzymywał kupon ustawiony w sekcji "Domyślny kupon", który według przydzielenia kontaktu do tagu będzie przyznawany.
Zaznaczenie opcji blokowanie wielu zapisów uniemożliwia ponowne zapisanie się klienta w celu otrzymania kolejnego kuponu.

Ważne: Słowa klucze należy dodać bez spacji, oraz nie ma możliwości dodania słowa kluczowego o treści STOP. STOP przypisany jest do innej funkcji - wypisania się klienta z bazy kontaktów SMS.
Jeśli klient wcześniej odpisał na wiadomość 'STOP' (jeśli wcześniej znajdował się w kampaniach sms'owych marketingowych), a następnie wysłał SMS' a, który będzie zawierał słowo klucz, to taki kontakt jest automatycznie odblokowany. Odblokowanie oznacza, że kontakt pojawi się w Twojej liście newslettera SMS i będziesz mógł ponownie wysyłać do niego treści marketingowe.
Liczba rejestracji - wskazuje na liczbę otrzymanych SMS-ów ze słowem kluczowym. Jeśli jeden klient wysłał SMS-a ze słowem klucz dwa razy, to pojawią się w tym parametrze dwa zapisy. Nie jest to liczba unikalnie zapisanych kontaktów, tylko sumarycznych wiadomości tekstowych, otrzymanych ze słowem kluczowym w danej kampanii.

Dezaktywacja kampanii - Jeśli chcesz zarchiwizować jedną z Twoich kampanii SMS, wystarczy że wyłączysz przycisk 'Aktywny' przy jej nazwie. Spowoduje to, że nawet jeśli otrzymasz kolejnego SMS' a od klienta, ze słowem kluczowym w już nieaktywnej kampanii, to nie zostanie do niego wysłana 'wiadomość potwierdzająca'. Niemniej w dowolnym możesz ponownie aktywować, uprzednio nieaktywną kampanię.