Tagi w Shoper Connect służą do segmentacji kontaktów i ułatwiają prowadzenie kampanii marketingowych. Jeśli któryś z tagów został zaimportowany błędnie lub nie jest już potrzebny, możesz go samodzielnie usunąć.
Poniżej znajdziesz instrukcję krok po kroku jak to zrobić.
Po zalogowaniu:
Z lewego menu wybierz „SMS Marketing”.
W sekcji SMS Marketing kliknij w zakładkę „Ustawienia”.
Następnie wybierz „Tagi kontaktów”.

Na liście dostępnych tagów znajdź ten, który chcesz usunąć.
Kliknij ikonę kosza znajdującą się po prawej stronie danego tagu.
Potwierdź chęć usunięcia.

Tag nie może być używany w żadnej aktywnej kampanii, np. w Newsletterze SMS. Jeśli jest aktualnie wykorzystywany, system nie pozwoli na jego usunięcie.
Usunięcie tagu nie powoduje usunięcia kontaktów – zostaną one w bazie, ale bez przypisanego tagu.