Po naciśnięciu strzałki w prawym górnym rogu zostaniesz przeniesiony do panelu o nazwie “Moje konto”. Znajdują się tutaj podstawowe informacje o koncie.
Jest to informacja o nazwie wybranej przez Ciebie subskrypcji, data jej odnowienia oraz cena. Możesz tutaj zmienić rodzaj subskrypcji, naciskając przycisk “Zmień”.
Tworząc konto w Shoper Connect, otrzymujesz od nas 14 dniowy darmowy okres testowy, z nielimitowanym dostępem do wszystkich usług. Otrzymujesz też darmowy pakiet 100 smsów do Polski a także 100 minut do Polski.
Niewykorzystane 2 powyższe darmowe pakiety, wygasają w momencie zakończenia 14 dniowego okresu testowego, po którym również konto zostaje automatycznie usunięte.
W Shoper Connect mamy trzy różne plany do wyboru, zależnie od indywidualnych potrzeb klienta.
Plan Standard (49 zł miesięcznie) - w tym planie, otrzymasz unikalny numer komórkowy który możesz wykorzystać do połączeń oraz do smsów. Możesz również tworzyć kampanie masowej wysyłki sms.
Plan Premium (149 zł miesięcznie) - ten plan zawiera wszystkie dostępne opcje w planie Standard. Dodatkowo dostajesz dostęp do nagrywania połączeń, podsłuchu na żywo, tworzyć zgłoszenia oraz dodać Callback widget na stronę twojego sklepu. Co więcej, możesz aktywować opcję IVR, czyli interaktywną odpowiedź głosową. Jest to komunikat odtwarzany przy połączeniach przychodzących dający klientowi opcję wybrania np. odpowiedniego działu.
Plan Enterprise (399 zł miesięcznie) - skierowany dla większych sklepów, które potrzebują więcej możliwości personalizacji. Poza opcjami dostępnymi w poprzednich planach w kampanii sms dostaniesz również możliwość filtrowania po tagach kontaktów do których zostaną wysłane smsy oraz możliwość wysłania smsów z dedykowanego nadpisu zamiast numeru telefonu, tzn. zamiast numeru telefonu może wyświetlić się nazwa firmy. Dodatkowo otrzymujesz dostęp do API SMS i do numerów złotych oraz platynowych.
Subskrypcję możesz zmienić w każdym momencie cyklu rozliczeniowego. Należy pamiętać, że cykl rozliczeniowy trwa od początku do końca miesiąca.
W przypadku zmiany subskrypcji od razu zobaczysz tę zmianę w zakładce ‘moje konto’ a także poniżej w zakładce ‘rozliczenia’. Otrzymasz także od razu dostęp do większej liczby funkcjonalności, jeśli zmiana ta będzie z planu niższego na wyższy.
Kwota za zmianę planu, zostanie proporcjonalnie obliczona w zależności od pozostałej liczby dni do końca okresu rozliczeniowego.
Znajduje się tutaj informacja o środkach dostępnych na koncie. Są one wykorzystywane do wykonywania połączeń i SMSów.
Dodatkowo do wybranego planu możesz ustawić miesięczne zobowiązanie, jest to kwota która będzie automatycznie doładowywana do salda na twoim koncie pierwszego dnia każdego miesiąca. W zależności od wybranej kwoty zmienia się koszt smsów, im większe zobowiązanie tym mniejszy koszt smsów. Koszt smsów bez miesięcznego zobowiązania wynosi 0,20 zł/sms. Aby ustawić/zmienić zobowiązanie należy skontaktować się z obsługą klienta.
Saldo z zobowiązania nie przepada, jeśli nie zostało w pełni wykorzystane zostaje na kolejny miesiąc.
Koszt smsów jest zawsze odpowiedni aktualnemu zobowiązaniu, według poniższej tabeli.
W przypadku gdy posiadasz zobowiązanie np. 200zł miesięcznie, koszt smsów wynosi 0.18 zł. Jeżeli anulujesz zobowiązanie koszt smsów wróci do 0.20 zł nawet jeśli całe saldo z zobowiązania nie zostało wykorzystane.
W przypadku zmiany zobowiązania na inne, koszt smsów będzie odpowiedni według ostatniej zmiany. Np. posiadasz zobowiązanie 800 zł (0.16 zł/sms) i w trakcie miesiąca zmienisz na 3.000 zł (0.12 zł/sms), po zmianie koszt smsów będzie 0.12 zł, niezależnie od wykorzystanego salda.
W drugą stronę działa tak samo, jeśli posiadasz zobowiązanie 10.000 zł (0.10 zł/sms) i w trakcie miesiąca zmienisz na 5.000 zł (0.11 zł/sms) od tego momentu koszt smsów będzie 0.11 zł niezależnie od tego czy saldo z poprzedniego zobowiązania zostało w pełni wykorzystane.
Wpisując wartość w nominale PLN w puste pole i klikając przycisk “Dodaj” możesz dodać wybraną kwotę. Dostępna jest również opcja “Dodawaj środki automatycznie, gdy saldo spadnie poniżej 10 zł”. Aktywujesz ją naciskając na suwak poniżej (w puste pole należy wpisać ilość środków, jaką chcemy dodać gdy nasze saldo spadnie poniżej 10zł).
Saldo służy również do wykonywania połączeń międzynarodowych. Wówczas balans w saldzie będzie się zmniejszał proporcjonalnie do kosztu połączenia do danego kraju.
Tutaj znajdują się ustawienia powiadomień. Możesz włączyć opcję “Otrzymuj powiadomienia e-mail o niskim saldzie” naciskając suwak. Poniżej znajduje się puste pole, w które możesz wpisać wartość salda w zł, przy którym zostanie wysłany alert email. W pole “Adres e-mail” należy wpisać swój email, na który będą przychodzić powiadomienia.
Lista kupionych numerów na twoim koncie i ich koszt. Tutaj możesz zrezygnować z zakupionego numeru klikając ikonę kosza.
Lista rozliczeń na Twoim koncie, zawierająca opłatę za plan, dodatkowe numery oraz doładowanie salda. Okres rozliczeniowy zaczyna się pierwszego dnia miesiąca. Po rozwinięciu za pomocą strzałki zobaczysz szczegóły rozliczenia.
Wpisz swój adres email, aby otrzymać na niego link przekierowujący do pobrania raportu ze szczegółami Twoich wydatków, takich jak ilość i długość połączeń oraz ich koszt, ilość wysłanych SMSów wraz z ich kosztem, ilość odebranych wiadomości oraz podsumowanie wszystkich wymienionych.