Aby zainstalować aplikację Shoper Connect lub Shoper Connect SMS, zaloguj się na swoje konto na stronie https://www.shoper.pl/myadmin/ i w menu po lewej stronie wejdź w zakładkę “Dodatki i integracje”.

Następnie w sekcji “Aplikacje", za pomocą paska na górze strony, możesz wyszukać “Shoper Connect” lub "Shoper Connect SMS", wybrać i zainstalować wciskając przycisk “Zainstaluj aplikację”.
Gdy aplikacja zostanie zainstalowana, pojawi się w zakładce “Moje aplikacje".

Uruchamianie usługi Shoper Connect/ Shoper Connect SMS rozpoczniesz wciskając przycisk “Konfiguracja”. Zostaniesz przeniesiony do ekranu “Telefon w chmurze dostosowany do potrzeb Twojego e-commerce!". Aby przejść dalej, wciśnij “Uruchom”.
- Oto Twój numer - w tym kroku zostaje do konta przypisany numer, za pomocą którego będziesz mógł wykonywać połączenia. Możesz go zatwierdzić, klikając “Dalej”, lub wybrać inny numer za pomocą przycisku “Zmień numer” - po kliknięciu tej opcji dostaniesz listę dostępnych numerów. Potwierdź najbardziej odpowiadający numer przyciskiem “Wybierz” i przejdź do kolejnego kroku, jakim jest nadanie nazwy dla numeru (możesz również wrócić i wybrać inny numer wciskając “Anuluj”).
Jeśli potrzebujesz dodatkowego numeru stacjonarnego z Polski, skontaktuj się bezpośrednio z infolinią Shoper bądź infolinią Shoper Connect.
- Uzupełnij swoje dane - w tym miejscu poprosimy o Twoje dane, takie jak imię, nazwisko oraz numer telefonu, który jest niezbędny do zalogowania do aplikacji. Bardzo ważne, by numer był w stanie odbierać wiadomości SMS.
Twoja infolinia jest już prawie gotowa- ostatni krok rejestracji, sprawdź czy wybrany numer Ci odpowiada lub wróć do poprzednich kroków. Jeśli wszystko jest w porządku, przejdź dalej przyciskiem “Zatwierdź”.
- Gratulacje, właśnie usprawniłeś swój e-commerce!- w ostatnim kroku zobaczysz przyciski “Otwórz panel”, który przenosi na stronę logowania na komputerze. “Aplikacja na Android” oraz “Aplikacja na iOS” przenoszą do sklepu Google bądź App Store gdzie możesz pobrać aplikację na telefon.
