Wejdź do sekcji "Obsługa sklepu":
Po zalogowaniu się do panelu, po lewej stronie ekranu znajdź i kliknij opcję „Obsługa sklepu”.
Przejdź do zakładki "Klienci":
W sekcji „Obsługa sklepu” wyszukaj i kliknij na opcję „Klienci”

Wyszukaj kontakt do usunięcia:
Na stronie z listą klientów, użyj pola wyszukiwania po prawej stronie, aby znaleźć klienta, którego chcesz usunąć.
Wprowadź odpowiednie dane klienta (np. imię, nazwisko, e-mail) i kliknij ikonę wyszukiwania.

Usuń kontakt:
W wynikach wyszukiwania znajdź klienta, którego chcesz usunąć.
Kliknij ikonę „śrubki” (symbol ustawień) obok wybranego klienta.
W menu kontekstowym wybierz opcję „Usuń klienta”.

Ta akcja spowoduje usunięcie klienta zarówno z Shopera, jak i z dodatku Shoper Connect.