Czym różnią się plany?
Czasem przechowywania danych, możliwością zakupu dodatkowych numerów i nagrywaniem połączeń, możliwością tworzenia zgłoszeń, dostępem funkcji Callback Widget czy też możliwością ustawienia drzewa IVR.
Czy mogę dowolnie zmieniać liczbę operatorów?
Tak! Niezależnie od wybranego planu konta, liczba aktywnych operatorów może być dowolnie dostosowana.
Czy w dowolnym momencie mogę zmienić plan?
Subskrypcję można zmienić w każdym momencie cyklu rozliczeniowego. Cykl rozliczeniowy trwa od początku do końca miesiąca. W przypadku zmiany subskrypcji od razu będzie to widoczne w sekcji ‘Moje konto’, a także poniżej w sekcji ‘Rozliczenia’. Dostęp do większej liczby funkcjonalności, jeśli zmiana ta będzie z planu niższego na wyższy, jest realizowany od razu. Kwota za zmianę planu zostanie proporcjonalnie obliczona, w zależności od pozostałej liczby dni do końca okresu rozliczeniowego. W przypadku zmniejszenia planu, proporcjonalnie do końca okresu rozliczeniowego, konto otrzyma kredyt na poczet przyszłych rozliczeń.