Jak otrzymam hasło do logowania? Jeśli mnie wyloguje z aplikacji, to ponownie musze wpisać kod czy tylko przy 1 logowaniu?
Hasło SMS umożliwiające logowanie do aplikacji jest jednorazowe i zostaje wysłane przy każdej próbie logowania.
Jak wygląda proces zapraszania nowych użytkowników?
Nowych operatorów można zaprosić w zakładce "Operatorzy". Do ich dodania wystarczy podać numer telefonu operatora, który będzie służył do odbierania jednorazowych haseł SMS umożliwiających logowanie. Po dodaniu, Operator otrzyma SMSa powitalnego.
Nie pamiętam hasła do aplikacji, co zrobić?
Aby zalogować się do Shoper Connect wystarczy podanie swojego numeru telefonu. Na ten numer zostanie wysłany SMS z jednorazowym hasłem
Skąd mogę pobrać aplikację mobilną?
Aplikację mobilną pobierzesz dla iPhone'a z https://get.sc/iOS oraz https://get.sc/android w przypadku urządzeń z Androidem.
Jak mogę usunąć konto?
W celu usunięcia konta prosimy o kontakt z działem obsługi klienta, który jest dostępny pod numerem 732 22 00 00.
Jak mogę się skontaktować z działem obsługi klienta?
Dział wsparcia dostępny jest pod numerem 732 22 00 00 przez całą dobę.