Czy Shoper Connect nagrywa moje rozmowy?
Aplikacja Shoper Connect nagrywa jedynie rozmowy wykonane z poziomu aplikacji mobilnej Shoper Connect. Nie nagrywa żadnych innych rozmów. Dodatkowo można tę opcję dezaktywować w panelu Shoper Connect (w przeglądarce) w sekcji 'Numery telefonu'.
Gdzie znajdę nagrania rozmów?
Nagrania znajdują się zakładce "Ostatnie" w aplikacji mobilnej. Na liście zarejestrowanych połączeń aplikacji należy kliknąć ikonkę dodatkowych informacji "i" by przejść do szczegółowego widoku zdarzenia. W przeglądarce nagrania znajdują się w sekcji "Ostatnie połączenia" gdzie wystarczy kliknąć na dane połączenie by przejść do nagrania.
Czy mogę wyłączyć opcję nagrywania rozmów?
Jak najbardziej! Nagrania możesz wyłączyć na stronie Shoper Connect w przeglądarce. Po zalogowaniu wybierz "Numery telefonu", następnie kliknij na numer, na którym chcesz wprowadzić zmianę i w sekcji "Ustawienia odznacz opcję "Nagrywaj rozmowy".
Jak dodać nowy kontakt?
Możliwość dodania kontaktu do konta Shoper Connect pojawi się za pomocą formularza wyświetlanego po każdym połączeniu zrealizowanym za pomocą aplikacji, jeśli dany numer nie znajduje się jeszcze na liście.