Klikając na trzy paski w prawym górnym rogu zostaniesz przeniesiony do ustawień aplikacji. Znajdziesz tam następujące dane dotyczące: nazwy Twojego konta, wykupionego planu, dostępnych środków i minut. Poniżej wyświetlone są dodatkowe opcje:
Nie odbieraj połączeń- w tym trybie operator nie jest dostępny. Oznacza to, że nie będzie odbierał połączeń przychodzących, niemniej w dalszym ciągu może wykonywać połączenia.
Ustawienia tego, co w takim przypadku odgrywane jest klientowi dzwoniącemu na ten numer, znajdziesz w ustawieniach numeru, w panelu Shoper Connect.
Twoje numery- lista numerów przypisanych do konta Shoper Connect. Aby móc wykonać połączenie, wybierz numer, z którego ma być wykonane połączenie. Jednocześnie będziesz odbierał połączenia przychodzące, ze wszystkich numerów przypisanych do zakładki Twoje numery.
Kontakt z obsługą klienta- możesz w każdej chwili wykonać bezpłatne połączenie do konsultanta Shoper Connect, który odpowie na wszystkie pytania lub pomoże w ewentualnych problemach.
Wyloguj- przycisk służący do wylogowania się z aplikacji. Pamiętaj, że po wylogowaniu stracisz możliwość obierania i otrzymywania połączeń przychodzących. Jeśli natomiast poza Tobą, jest więcej operatorów którzy bedą zalogowani, wówczas to oni będą mogli odbierać połączenia przychodzące.
